TRAMESA INFORMATIVA DEL SERVEI DE SALUT DE LES TERRES DE L'EBRE

26/03/2020 Actualitat

TRAMESA INFORMATIVA DEL SERVEI DE SALUT DE LES TERRES DE L'EBRE

En el marc de la situació actual derivada de la pandèmia de COVID-19, estem rebent comunicacions de particulars preocupats per la manca d'aplicació de mesures de seguretat per part de repartidors de menjar a domicili com, per exemple, no respectar les distàncies de seguretat, formar grups de treballadors al carrer o mancances en l'aplicació de les normes d'higiene i desinfecció de mans i superfícies, malgrat existir instruccions i recomanacions per part de les autoritats sanitàries.

Atès que aquestes pràctiques poden contribuir a la disseminació del virus causant de la COVID-19, un sol·licitem que trameteu aquesta informació als Ajuntaments del vostre àmbit territorial en els quals es realitzin serveis de menjar a domicili, perquè les unitats de seguretat ciutadana, al fer els serveis de patrulla intensifiquin aquestes actuacions que posen en risc a tota la ciutadania i prenguin les mesures adients per evitar comportaments de risc.

Així mateix és necessari que la resta de serveis municipals implicats en la contenció del COVID-19 puguin fomentar l’adopció de les mesures de sensibilització i control que siguin necessàries per garantir que en el repartiment a domicili s’apliquen les pautes establertes per a la prevenció de la disseminació de la malaltia.

En el seguent enllaç podeu trobar informació sobre les recomanacions a seguir per al repartiment a domicili d'aliments.

Recomanacions per al repartiment a domicili d’aliments: